Discussieboard ~ Conseil de discussion ~ Discussionboard > Schattingen ~ Evaluations ~ Estimations

BFM-85: Leopold I 1 frank zilver 1849

<< < (2/2)

Aernout:
Inderdaad, prijzen geven is altijd moeilijk.

Als ik me mag baseren op voorgegane veiling, zie bijlage.

De kwaliteit van uw munt ligt nog lager en is ook gepoetst (?) = strepen op het hoofd.

mvg,
Laurens

Aernout:

--- Citaat van: witte op december 30, 2014, 21:05:08 pm ---
ik heb deze met metaal detector boven gehaald , staat in vitrine .., op het forum van detectors melde ze mij dat dit een zeldzaam ex was ..heb hem uit nieuwsgierigheid op 2 de hands staan , heb er al een bod op gekregen van 500 € , en verschillende mails ...dus was ik echt benieuwd wat de prijs zou zijn , kon het niet vinden op het net , en de veilings huizen hadden deze ook niet meer in hun bezit ..

--- Einde van citaat ---

Mooi om te lezen, u hebt de catalogus waarden.

Indien deze verkocht raakt, laat graag iets weten.

mvg,
Aernout

jagoedo:
Heb net ook de veilingen bekeken. Voor 500 zou ik niet teveel twijfelen want ze gaan in iets betere kwaliteit voor dat bedrag weg.
Heb je de munt met zuur bewerkt? Toffe vondst wel

Groeten

Aernout:
Hier te volgen : http://www.2dehands.be/verzamelen/munten-bankbiljetten/belgi%C3%AB/leopold-i-1-frank-bloothoofds-218679462.html

mvg,
Aernout

Aernout:

--- Citaat van: jagoedo op december 30, 2014, 21:13:59 pm ---Heb net ook de veilingen bekeken. Voor 500 zou ik niet teveel twijfelen want ze gaan in iets betere kwaliteit voor dat bedrag weg.
Heb je de munt met zuur bewerkt? Toffe vondst wel

Groeten


--- Einde van citaat ---



--- Citaat van: witte op december 30, 2014, 21:13:59 pm ---neen met stijf borsteltje gekuist .. stevige tandeborstel ...

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie